Zásady vrácení zboží a peněz
Reklamace poškození
-
Vrácení nebo výměna je možná pouze v případě chyby na naší straně, například pokud zboží dorazí poškozené nebo jinak vadné.
-
Reklamaci je nutné nahlásit do 3 dnů od doručení zásilky.
Poškození a problémy
-
Při převzetí zásilky prosíme, zkontrolujte stav zboží a obalu.
-
Pokud zjistíte poškození nebo vadu, kontaktujte nás do 3 dnů na e-mailu: 📧 kontakt@cuffy.cz
Do zprávy uveďte:
-
číslo objednávky,
-
popis problému,
-
fotografie poškozeného zboží nebo balíku.
-
Po obdržení e-mailu vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
-
Pokud bude reklamace uznána, domluvíme se na výměně nebo opravě produktu podle konkrétní situace.
-
Refundace neprovádíme.
Podmínky vrácení zboží
Vrácení je možné pouze po schválení reklamace a pokud jsou splněny tyto podmínky:
-
žádost o vrácení byla podána do 3 dnů od doručení,
-
zboží je v původním stavu, nepoužité a nenošené,
-
má všechny původní štítky, visačky a obal,
-
je přiložen doklad o nákupu.
Výjimky z možnosti vrácení
Vrácení není možné u:
-
zakázkových a personalizovaných výrobků,
-
produktů, které byly používány, nošeny nebo poškozeny zákazníkem,
-
zboží bez původních štítků nebo obalu,
-
zboží ve výprodeji nebo dárkových poukazů.
Kontakt
Pro všechny dotazy ohledně reklamace nás kontaktujte na:
📧 kontakt@cuffy.cz