top of page

Zásady vrácení zboží a peněz

Reklamace poškození

  • Vrácení nebo výměna je možná pouze v případě chyby na naší straně, například pokud zboží dorazí poškozené nebo jinak vadné.

  • Reklamaci je nutné nahlásit do 3 dnů od doručení zásilky.

Poškození a problémy

  • Při převzetí zásilky prosíme, zkontrolujte stav zboží a obalu.

  • Pokud zjistíte poškození nebo vadu, kontaktujte nás do 3 dnů na e-mailu: 📧 kontakt@cuffy.cz

Do zprávy uveďte:

  • číslo objednávky,

  • popis problému,

  • fotografie poškozeného zboží nebo balíku.

  • Po obdržení e-mailu vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

  • Pokud bude reklamace uznána, domluvíme se na výměně nebo opravě produktu podle konkrétní situace.

  • Refundace neprovádíme.

Podmínky vrácení zboží

Vrácení je možné pouze po schválení reklamace a pokud jsou splněny tyto podmínky:

  • žádost o vrácení byla podána do 3 dnů od doručení,

  • zboží je v původním stavu, nepoužité a nenošené,

  • má všechny původní štítky, visačky a obal,

  • je přiložen doklad o nákupu.

Výjimky z možnosti vrácení

Vrácení není možné u:

  • zakázkových a personalizovaných výrobků,

  • produktů, které byly používány, nošeny nebo poškozeny zákazníkem,

  • zboží bez původních štítků nebo obalu,

  • zboží ve výprodeji nebo dárkových poukazů.

Kontakt

Pro všechny dotazy ohledně reklamace nás kontaktujte na:
📧 kontakt@cuffy.cz

bottom of page